Sandiwara Dunia kee???



Ya Allah, terima kasih kerna memberi aku peluang untuk berbusiness.

Sejak akhir ni, ramai kawan-kawan aku asyik merungut 
pasal masalah kewangan yang diorang tengah lalui sekarang. Sara hidup makin hari makin naik.
Apa yang aku boleh katakan ialah "PADAN MUKA" ! haha...
Sebenarnya aku kata macam tuh bukan apa, sebab aku dah cakap dengan diaorang makan gaji tak akan 
kemana  lah.... kerja penat-penat orang lain yang untung ! see, betul tak? 
thats why lah aku berhenti kerja makan gaji ni.
Aku selesa kerja sendiri even gaji x menentu dan banyak. TAPI ..
bagi aku kalau kau nak banyak kenalah usaha tuh lebih sikit.. betul ke idok???

ha, korang tahu apa respon dorang masa aku cakap better buat bisness sendiri lagi bagus??

1- Bisness ni risiko babe ... blaa..blaa
2. Bisness ni susah lah... bla...blaa
3. Bisness kena ada modal ktt .. bla..blaaa
4. Keturunan aku bukan ahli perniagaan... *hampeehh siiooott

Sakit pulak hati kita dengar alasan tak munasabah tuh. Dengan lafaz BISMILLAH aku sound :-

1- yup ! bisness memang risiko..tapi itu adat berbisness lah..
2. Tak ada benda yang senang dalam hidup ni... 
kalau tak tahu tanya pada orang yang dah berjaya.
3. Seringgit pon boleh kalau kau nak ! kalau kau xnak kau bagi macam-macam alasan.
4. Sampai bila kau nak biarkan keturunan kau hidup susah macam kau,
 kalau kau x ubah bagi ada keturunan ahli perniagaan? kau kena mulakan dulu lah ..



Add caption


Jika anda terasa beban kewangan yg menghimpit kehidupan, 
disini ada satu peluang yang boleh kita ambil sebagai kerja sambilan.

saya ingin membuka peluang kepada para pelajar/ penggangur/ surirumahtangga atau sebagainya untuk menjadi pengedar saya ataupun dropship saya. Mudah-mudahan saya dapat membantu kalian.
sekiranya anda berminat untuk menjana income bersama saya boleh hubungi saya hotline saya.

agent : sms kan agent ke 0175841720
dropship : smskan dropship 0175841720 

saya tunggu sms mahupun panggilan anda ^_^

No comments:

Post a Comment

kalau sudi tinggalkan komen anda.. terima kasih :)

Copyright@ Segalanya hak milik kentang kecik ...omey...omey