Atasi Masalah Resdung

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


"RESDUNG "
   Apa itu resdung? Apa yang korang tahu pasal resdung ye? Bahaya ke tak resdung ni ye? 
Mari saya kongsi pasal resdung ni :) Terdapat 2 istilah yang boleh saya terjemahkan maksud resdung kepada pembaca sekalian. 

1) Istilah secara perubatan tradisional : Resdung merupakan kerengsangan hidung yang boleh menyebabkan ketidakselesaan.

2) Istilah secara Saintifik : Resdung merupakan VIRUS KANSER yang hidup di bawah lapisan kulit. Ia mengalirkan darah kotor yang menjadi punca kepada kerosakan kulit muka. Virus ini turut mengalir bersama darah yang boleh menjadi punca kepada kerosakan organ-organ tertentu dalam badan. 

RESDUNG atau seduan (sinusitis) adalah sejenis penyakit yang mudah berjangkit dalam waktu yang singkat apabila daya tahan penayakit atau antibody seseorang itu lemah dan tidak dapat menahan kuman resdung atau hama yang terus merebak dalam tubuh pesakit. 

Tahukan anda bahawa RESDUNG adalah penyakit yang berpunca dari parasit demodex atau di panggil sebagai ulat resdung. Terdapat kira-kira 44 jenis resdung. 

Terdapat beberapa faktor yang menyebabkan resdung ini terjadi : 
  • habu
  • debu
  • pemakanan
  • pencemaran dan lain-lain lagi
# Saya yakin sudah tentu ada di antara anda sudah mengeluarkan ratusan ringgit untuk merawat penyakit ini 
akan tetapi kesannya hanya sementara atau lebih senang tidak berbaloi dengan wang dilaburkan. Tapi dengan menggunakan BIO VELOCITY untuk merawat dan mencegah dari terus menjadi teruk.  Kalau anda ingin mengetahui dengan lebih lanjut mengenai  testimoni  ini , boleh la hubungi saya di talian : 0175841720 (mira)

MENCEGAH LAGI BAGUS DARI MERAWAT !!!!

estimoni Pn Nora bt Diaz .... Resdung...Sinus Satu rumah satu keluarga guna ..... Yakin dengan produk...Anaknya resdung setiap, bulan beli ubat rm 300 lebih sebulan. .Alhamdulillah, pagi2 bersin sudah hilang dan hidung tidak tersumbat dan gatal mata juga sudah hilang IBUNYA GUNA ALHAMDULILLAH PEHA SAKIT DAH LAMA NAMPAK KESAN PADA IBU NYA SUDAH BOLEH BER]ALAN TAK SAKIT LAGI .... Saya beli 5 DSM utk guna semua satu rumah .... Wow. Suami nya bgtau " kehebatan sleepmate ni hagaikan ada nurse kat rumah" ....Alhamdulillah, sila hubungi 017-5841720 utk anda rasai tenaganya dgn hanya 10 saat sahaja.
Photo: Testimoni Pn Nora bt Diaz .... Resdung...Sinus Satu rumah satu keluarga guna ..... Yakin dengan produk...Anaknya resdung setiap, bulan beli ubat rm 300 lebih sebulan. .Alhamdulillah, pagi2 bersin sudah hilang dan hidung tidak tersumbat dan gatal mata juga sudah hilang   IBUNYA GUNA ALHAMDULILLAH PEHA SAKIT DAH LAMA   NAMPAK KESAN PADA IBU NYA SUDAH BOLEH BER]ALAN TAK SAKIT LAGI .... Saya beli 5 DSM utk guna semua satu rumah .... Wow. Suami nya bgtau " kehebatan sleepmate ni hagaikan ada nurse kat rumah" ....Alhamdulillah, sila hubungi / whatapps 0176696110 utk anda rasai tenaganya dgn hanya 10 saat sahaja.




No comments:

Post a Comment

kalau sudi tinggalkan komen anda.. terima kasih :)

Copyright@ Segalanya hak milik kentang kecik ...omey...omey