Hadiah yang menarik !!

Assalamualaikum dan salam sejahtera ....

korang terfikir tak nak kasi hadiah kepada orang tersayang?? mesti selalu timbul tanda tanyakan "Nak kasi hadiah apa  untuk ulang tahun"  mama/abah/kakak/abang/adik/ aweks/boyfie dan sebagainya nanti yea?? "Nak yang boleh buat orang tu always ingatkan aku".. mesti akan ada dialog yang akan terkeluar setiap kali terfikir hadiah apa yang hendak di cari.

meh sini, aku bagi cadangan kat korang semua. Korang nak bagi hadiah yang boleh orang kenangkan sampai bila2 kan?? Nak orang hargai pemberian korang kan?? Nak mereka yang korang sayang gunakan dan dapat manfaat dari pemberian korang kan? Okeyh, daripada korang buang duit beli sesuatu yang tak datang manfaat yang bagus kepada insan yang korang tuh macam gajet mahal-mahal tuh or barang mahal-mahal lah senang cakap kan, better korang beri kesihatan yang baik kepada mereka. InsyaALLAH, korang bagi mereka kesihatan yang baik pasti korang akan dikenang sampai akhir hayat mereka. Mereka lebih menghargai korang.

BERI KESIHATAN YANG BAIK KEPADA MEREKA????

Maksud aku bagi ayat di atas ialah korang habiskan duit korang beli produk yang boleh menjaga dan melindung mereka daripada mengalami masalah kesihatan. Ini lebih bagus tau daripada korang habiskan duit korang tuh beli mereka barang yang tak dapat lindung diri mereka dari penyakit. Betul tak apa yang aku cakap ni? Korang percaya lah cakap aku ni sebab aku dah pernah lalui detik-detik kritikal  ni... heheeee

Ha, aku ada produk kesihatan yang nak di share kepada korang semua. Alhamdulilah, bagi aku produk ni bagus dan berpatutan dengan harga.Apa salahnya laburkan sedikit duit untuk insan yang anda sayang untuk mendapat pelindungan yang lebih baik. Produk yang aku nak share kepada korang ialah BIO VELOCITY SLEEP MATE. Pernah dengar tak nama produk ni?

Alhamdulilah, setakat sekarang aku puas hati dengan produk ni. Actually, ni SELIMUT . tapi bukan selimut biasa tau ianya selimut kesihatan. Dah ramai yang mencuba selimut ni dan good feedback aku dapat.Adoi nak cerita pepanjang pon tak best gak. kalau korang nak test keistimewaan selimut ni , korang boleh lah rojer-rojer aku di talian 0175841720 . Nanti kita tetapkan masa dan jumpa untuk buat testimoni. oke

Bio Velocity Sleep Mate :)


No comments:

Post a Comment

kalau sudi tinggalkan komen anda.. terima kasih :)

Copyright@ Segalanya hak milik kentang kecik ...omey...omey