Apa itu Marine Essence Bar

Assalamualaikum dan salam sejahtera !

Okeyh, 1st saya nak ucapkan jutaan terima kasih kepada para pengguna MARINE ESSENCE !
 Nanti boleh contact saya untuk restok or order lagi ye.. 
Anda puas hati dengan Marine Essence, saya  lagi-lagi puas hati dan bersyukur.

2nd, kepada kawan-kawan yang call, sms, wassup dan email saya 
yang bertanya mengenai MARINE ESSENCE ni saya ucapkan jutaan terima kasih juga 
kerna memberi respon kepada saya. Alhamdulilah..  Buat kawan-kawan yang ingin tahu pasal 
MARINE ESSENCE ni, saya ada sediakan sedikit maklumat mengenainya. Harap 
dengan maklumat tak seberapa ni dapat membantu kalian semua. 

Marine Essence Bar
Di inspirasi daripada bentuk organik kerang laut dengan haruman yang menawan, Bar Kecantikan Marine Essence pasti merangsang anda menggunakannya setiap hari! 


Ramuannya memang ekslusif ,antaranya:

1.Garam Buluh- Sumber kaya dengan mineral dan antioksidan untuk kulit.- Anti-bakteria, anti-alergi, anti-keradangan.

2.Pheno-SFE TM (Ekstrak The Pu-erh)- Terkenal dengan antioksidan dan sifat-sifat pemulihan untuk menghapuskan radikal bebas yang berbahaya daripada merosakkan sel-sel kulit. (Anti penuaan)- Memperbaiki dan memperbaharui sel-sel kulit dengan menjaganya agar tetap sihat dan muda untuk masa yang lebih lama.

3.Ekstrak Liquorice- Mengurangkan perubahan warna kulit dan bintik-bintik hitam.- Mencerahkan pigmentasi kulit.

4.Minyak Tea Tree- Anti-bakteria, anti-kulat.

5.Vitamin E- Antioksidan, anti-penuaan.- Menyembuhkan kulit yang bermasalah dan rosak dengan berkesan.Gliserin- Tidak mengeringkan kulit. Sebaliknya, ia menarik kelembapan daripada udara ke dalam kulit Merupakan pelembap kulit yang terbaik.

6.Aloe Vera- Kebolehan untuk menyembuhkan dan merangsang pembaharuan sel-sel kulit pada kulit yang bermasalah.

So,ramuannya memang terbaik & semulajadi... 


Saya memerlukan agent di seluruh negeri termasuk sabah, sarawak, brunai dan singapore... kalau berminat boleh hubungi saya segera. 

017-5841720 - HASMIRA 


No comments:

Post a Comment

kalau sudi tinggalkan komen anda.. terima kasih :)

Copyright@ Segalanya hak milik kentang kecik ...omey...omey