sabun ketiak oh sabun ketiak !

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia ....

hey ! aku nak intro pasal produk yang memang tengah meletop-letop dan menjadi 
bualan semua orang tak ketinggalan pelajar sekolah ... 
taraa .... !!!

MARINE ESSENSE BAR

Marine Essense
adoi... title entry aku kata sabun ketiak kan? 
apahal pulak gambar sabun MARINE ESSENCE tetiba ni kan? 
hehehe.... korang kena tahu 1 benda pasal ni....
" MARINE ESSENSE = SABUN KETIAK "
Sabun Ketiak tuh terkenal sangat-sangat tau kawan sekalian... 
yang penting best sangat guna sabun ni.


marine essense bar 
 harga seketul sabun ketiak ni ialah Rm35 je.. 
For me sesangat bebaloi sebab seketul ni kita boleh potong-potong dia ke beberapa bahagian.
So, boleh tahan lama lah kan. Korang boleh guna sabun ketiak ni untuk cuci muka dan 
korang yang mempunyai kulit bermasalah bolehlah cuba guna sabun ni.
InsyaAllah, kalau di izinkan oleh Yang Maha Esa pasti masalah itu dapat di atasi.

1 set marine essense bar
if korang beli 1 set sabun ketiak yang wangi ni, aku tolak kat korang RM 100 .
mahal ke murah? Aku syorkan korang beli 1 set lah..
kalau rasa mahal dan tak mampu untuk keluar wang sampai RM 100, why not you share with your friend?
In simple word, korang kongsi-kongsi dengan 2 orang kawan. I think ringan sikit beban kan?
Aku hanya bagi cadangan kepada korang je. Nak follow ke tak terpulang..
Sharing is caring right ?


jom try !

Gambar di atas tuh antara gelongan-golangan yang wajib mencuba sabun ketiak ni.
Aku tegaskan disini yeaa, even namanya sabun ketiak... dia bukannya kursus untuk ketiak saja.
Ramai yang call / sms / wassup tanya pasal ini.
Tak apa aku tak marah pun. Aku suka orang bertanya sebelum buat satu fakta.

kalau korang nak beli sabun ketiak a.k.a marine essense ni boleh hubungi saya directly di 
017-5841720 ( call/ sms/ wassup)
atau pm aku 

JANGAN SEGAN , JANGAN MALU OKE... aku rilex je

No comments:

Post a Comment

kalau sudi tinggalkan komen anda.. terima kasih :)

Copyright@ Segalanya hak milik kentang kecik ...omey...omey