Assalamualaikum dan salam sejahtera buat kawan-kawan blogger semua !!

korang , korang ! aku nak tanya korang suka makan makanan mamak tak?
Honestlyyyy.. aku tak makan mamak..
i means makan mamak .. bukan aku ni seorang yang demand ke apa oke.
Dulu-dulo, aku suka makan tapi lepas satu kes kat Penang,
terus tekak aku tak leh nak terima masakan dorang.

Aku sangat jeles tengok orang-orang sekeliling aku makan makanan mamak ni.
especially NASI KANDAQQQQQ... !!!

nasi kandar 1... !!

Boleh meleleh air liur aku tahu tak. See, sekarang pon dah terasa ni.
Tapi setiap kali aku nak cuba makan je aku teringat 
kisah lama-lama aku dulu.
Haissshhhh, terus hilang selera nak makan.
Pernah aku paksakan diri untuk makan, tapi apakan daya...GAGAL
habis segala jenis makanan keluar kau !!
Tak cukup dengan tuh, siap demam panas lagi... melampau bebenor kan.

Okey guys, aku ada a few tips for your healthy eating at the Mamak restaurant lahh...
  • choose dishes that are high protein and that are cooked with less oil such as Tandoori Chicken, 

No comments:

Post a Comment

kalau sudi tinggalkan komen anda.. terima kasih :)

Copyright@ Segalanya hak milik kentang kecik ...omey...omey